Welke station als opvolger van mijn W202?

Praten/kletsen over andere dingen in het leven
Bram Jansen
Beheerder
Beheerder
Roepnaam: Lex
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
T-Modell: Nee
LPG: Nee
Andere wagens?: E300TransportTurbodiesel
190E 2.6
S211 E320 CDI 2006

Re: Welke station als opvolger van mijn W202?

Berichtdoor Bram Jansen » 20 apr 2019, 18:56

Het enthousiasme voor de aankoop van oudere auto's is er door de overheid uitgeslagen. Mensen zijn bang gemaakt.
Over het algemeen tuint men er niet meer in om aan een oldtimer te beginnen. Reden: De elektrische en milieu waanzin.

Als je een goeie opvolger zoekt, kijk dan ook eens naar een W211. Ik heb een combi en ik moet zeggen, qua rijcomfort, stlte in de auto, de luxe om je heen, kan het nog leuker. Op de elektronica na, ben ik uiterst tevreden. De electronica is meer angst, alhoewel er toch wat meldingen zijn die ik er niet uit krijg, dus ben je aan onvriendelijke schandalige dure dealers overgeleverd. Ik weet niet wat er is gebeurd de afgelopen 30 jaar maar de dealer was echt veel behulpzamer dan tegenwoordig. Ook geen idee hoe dit bij andere merken is, Jaquar, Masseratie etc, geen idee, maar als ze vriendelijker en behulpzamer zijn rijd ik geen MB meer. Maar mijn 211 is nog jong dus dat duurd nog even :D

Dus de W211, een fantastische reiswagen. Voor het eerst sinds jaren is mijn vrouw minder angstig in de auto :dance:

Ik moet erbij zeggen, mijn S124 TDT doet het nog prima, maar hij moest maar eens weg, drie auto's is gewoon onzin. ik zal hem verschijten voor een rotprijsje want ook die is niet meer te slijten door de milieu waanzin. Maar zolang hij er nog is blijf je hem toch pakken, ben er nu ook weer een paar weken mee naar Frankrijk geweest, gewoon omdat het ook een hele fijne reiswagen is, en ben nu op de terugweg.
Zo zullen jullie dat hebben met je W202. Ieder zijn ding ;)

Eerder had ik ook al zoiets geschreven :lol:

Benz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Stefan
Type wagen: C43AMG
Bouwjaar: 1998
Uitvoering: Sport
Automaat: Ja
Andere wagens?: E270 CDI (2000)

Berichtdoor Benz » 22 apr 2019, 14:31

De meeste hier hebben natuurlijk al een W202.
Daarnaast staan er op marktplaats talloze C180,s te koop en dat drukt de prijs.
Maar die van jouw is wel een hele mooie.

CarloGeenen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Carlo
Type wagen: C180
Bouwjaar: 1999
Uitvoering: Elegance
Automaat: Nee
Andere wagens?: W201 190E 1.8 1992

Berichtdoor CarloGeenen » 24 apr 2019, 19:16

Dat zal zeker meespelen Lex, alhoewel je beter een W202 benzine kunt kopen dan een W211 diesel met het oog op milieuzones etc.
Maar goed, ik zal rustig afwachten tot een liefhebber zich meldt :)
Verbruik:
Afbeelding