Dankje
Eerst was ik van plan om die van de oma eventjes te laten staan, ze was immers beide sleutels kwijt en heb dan ook de middeconsole uitelkaar moeten halen om de auto een keertje te kunnen verplaatsen (park override). Gisteren toch plots een hoop sleutels teruggevonden waarbij dus ook die van haar W202. Ze wil alsnog dat ik die verkoop want op het nieuws heeft ze gehoord: "na 2030 geen diesels meer toegelaten!!". Aan die van haar is wel wat werk aan, de laatste keer dat die onder zijn eigen kracht heeft bewogen ging dat blijkbaar niet zo goed.
Ik heb mijne een jaartje geleden nog eens gestart en blokje om gereden en dat ging toen perfect, alleen dat ie wat lui was. Lijkt me niet zoveel werk om die weer rijdende te maken. Wilde laatst nog eens gaan starten maar de batterij is wat platjes. Helaas heb ik hier nul komma nul aan tools in huis om aan auto's te werken dus die moet ik nog eventjes halen en de batterij in orde maken. Heb al wel eventjes oliepijl nagekeken omdat er duidelijk olie te zien was aan de onderkant van de bodemplaat maar er zat nog genoeg op. Omdat jullie zo graag foto's zien zal ik er van beide eentje aan dit draadje hangen

- W202 aeny
- w202.JPG (624.07 KiB) 240 keer bekeken

- W202 oma
- w202-grandma-scaled.JPG (877.97 KiB) 240 keer bekeken